Translate

27 Mayıs 2010 Perşembe

Balloons ( Balloon ) Walpapers / Balonlar - Balon Resimleri

Balloons ( Balloon ) Walpapers / Balonlar - Balon Resimleri
































------------------

balonlarımın her biri bir umuttu benim için...
her renk ayrı bir dünya ,ayrı bir serüvendi....
uçmasını istemediğim hayallerimdi onlar...
yahutta istediğimde ben gönderecektim onları gökyüzüne...
ama büyüdüm ;


uçan balonlarımı istemediler.
bizi ayırdılar birbirimizden;
şimdi tekrar onlarla olmak istiyorum ,
o eski küçük dünyamda uçan balonlarımla sonsuzluğa uçmayı düşlemek istiyorum...



Flying Balloons and Scenery




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen beğendiğiniz konulara yorumlar yazarak, diğer kullanıcıların takip etmesinde yarar sağlayınız.

Yaşam Resim Walpaper Galeri Photographic screensavers and wallpaper

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı