Translate

1 Haziran 2011 Çarşamba

lovely complex | vazgeçmek yok, aja





animenin hikayesi lisede geçiyor, Risa adında esasen çok tatlı ama daha çok komik bir karakterimiz var, resimde görüldüğü üzere boyu bir hayli uzun, genelde alay konusu oluyor ve bir de Otani'miz var o da kısa boylu, e haliyle ne yapılacak onunla da alay edilecek :d aslında bu ikisinin başkasına ihtiyacı yok sinir olmak için, birbirleriyle dalga geçip biri diğerini sinir eder durur zaten, anime de bu ikisinin kavgasıyla başlar, ikisi de altta kalmak istemez ve dışarıdan komedi ikilisi gibi görülürler, bundan böyle de lise hayatı boyunca bu şekilde anılacaklardır :d her ne kadar Risa ve Otani bundan rahatsız olsa da durum bu :d önceleri hep didişiyorlardı, hatta kim önce bir sevgili bulacak diye iddiaya girmişlerdi, kimse kazanamadı o ayrı :d, sonra yavaş yavaş ortak noktalar su yüzüne çıktı, mesela bir kafeye gittiklerinde garsona ikisi de menüye yeni konan yiyecek veya içeceği söyler :d bir de umibozu hayranı ikisi de, ölüp bitiyorlar onun şarkılarına, hiçbir konserini kaçırmıyorlar, böyle böyle birçok nokta onları birleştirir, Risa nefretle baktığı Otani'yi pembe bir fonda görmeye başlar, her yerde kalpler, çiçekler :d (bayıldım o sahnelere ben ya :d) her şeyi çok güzeldir, Otani'nin basketbol oynarken taktığı tokalar bile alay konusu değil hayranlık sebebidir artık, Otani kısa ama iyi basketbol oynuyor kerata :p bundan sonra Risa önce kendisi kabul edecek sonra da bakalım Otani'yi ikna edebilecek mi, bu süreçte Risa çok ağlıyor, sarılıp teselli etmek istedim bazen, güzelim boşver o taş kafayı demek istedim, duygular iyi derecede aktarıldı bize, bu yönden başarılı, kaçma ve kovalama gibi klasik bir konu belki ama güzel esprilerle çok defa işlenmiş bir konunun albenisi artmış, bu sebeple çok beğendim, bir de Otani gerçeği var gözardı edemeyeceğim, hem çok sinir oldum hem de çok sevdim bu karakteri, ben de ne hissettiğimi şaşırdım anlayacağınız :d bazı sahnelerde o dünyaya girip Otani'yi önce bir temiz dövüp sonra da saçlarını karıştırıp yanaklarını sıkmak istedim :d Risa duvara o kadar konuşsaydı dile gelip iki güzel laf ederdi diye düşünüyorum (hala sinirliyim Otani, gözüme gözükme :p), hikaye sadece Risa-Otani arasında geçmiyor, 24 bölüm boyunca yalnız onları izlemiyoruz, bir de arkadaşları var, yani grupları, onlar da oldukça eğlenceli tiplerdi

sıkılmadığım yerler olmadı desem yalan olur, Risa'nın Otani'nin peşinde bu kadar koşmasından çok sıkıldım mesela, eleştirdiğim bölümlere geldi sıra, evet Risa çok koştu peşinde bu bücürün, Otani'nin uydusu oldu resmen, o kadar boyla o da sportif bir faaliyet içine girseydi, voleybol oynasaydı mesela, tenis de olabilirdi, neden bu kızın sosyal hayatını sıfırlamışlar, anlamadım, Risa da başarılı olsaydı, Otani onu izlemeye gelseydi, hayran kalsaydı, izlerken böyle düşünmedim bu sahneleri de kafamda çizmedim değil hani, daha dengeli ama belki de daha ciddi bir anime çıkardı ortaya, kim bilir, Otani de bu kadar taş kafa olmasaydı belki yine komik olmazdı, izlerken çileye dönüştü bu davranışlar ama bitince de güzel bir şeyler izledim diyor insan

hımm eğer izlemeye karar verdiyseniz, şanslısınız tr altyazıyla veren bir linkimiz var :d yalnız tr altyazı soft sub olduğu için ingilizceyle beraber ekranda görünüyor, eğer video başladığında fareyle sağa tıkladığınızda tr altyazıyı yukarı alırsanız üst üste binmez ikisi ve rahatça izleyebilirsiniz (ben birkaç bölümü o şekilde izlemeye çalışırken keşfettim bu yöntemi :d) müzikleri de güzeldi, buradan indirebilirsiniz, filmini ise buradan izleyebilirsiniz, animenin yanında sönük kalıyor benden söylemesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen beğendiğiniz konulara yorumlar yazarak, diğer kullanıcıların takip etmesinde yarar sağlayınız.

Yaşam Resim Walpaper Galeri Photographic screensavers and wallpaper

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı