Translate

6 Eylül 2011 Salı

Gisele Budchen ‘Süpermodel’den ‘süperkahraman’lığa

‘Süpermodel’den ‘süperkahraman’lığa

Manken Gisele Bundchen internette yayınlanan bir çizgi filmde dünyayı kurtaran bir süper kahraman olacak.

'Süperanne' Gisele Bundchen





Gisele Budchen dünyanın en başarılı süper modellerinden biri, aynı zamanda da çocuklarına düşkün bir anne.
Ama bu günlerde eskisinden de meşgul.
Model çevre sorunlarına ve çevrenin korunmasına dikkati çekmek için Gisele and the Green Team (Gisele ve Yeşil Takım) adında internette yayınlanacak yeni bir çizgi dizi yarattı. Ve belli ki çizgi film süper kahramanı olmayı seviyor.

Çizgifilm kahramanı Gisele Budchen

Gisele şöyle konuştu: “Önce üvey oğlum bana GG diye seslendiği için karakterimin isminin de öyle olmasını istedim, ama sonunda Gisele adını verdik. Karakter benim gibi görünüyor ve benim fikirlerimi simgeliyor. Kendimi bir çizgi karakter biçiminde görmek eğlenceli oldu.’
Modele göre çizgi dizinin amacı: ‘Çocukları ve yetişkinleri benim için çok önemli olan, onların da önem vermesi gereken bir konuda, yani gezegeni kurtarmak konusunda eğitmeye çalışmak.’
Ünlü model oldum olası gezegeni kurtarmaya ilgi duysa da, ama çevre sorunlarının önemini ancak oğlu Benjamin doğduktan sonra anladığını ifade ediyor.
Gisele Budchen eşi Tom Brady ve çocukları ile beraber

Gisele Benjamin’e geri dönüştürmenin önemini öğretmeye ve onu şımartmamaya kararlı olduğunu söylüyor.
Gisele şöyle diyor: ‘Bakın, hem ben, hem de ablalarım kullanılmış giysiler giydik ve ben öyle yapmaya devam ediyorum. Hayattaki mottom ‘azalt, geri dönüştür ve yeniden kullan’. Ne kadar fazla ürün satın alırsak imalatçıları o kadar çok üretmeye teşvik ederiz.’
Anime Sanatı - Anime Pictures anime Images, anime Photos Fantastik Resimler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen beğendiğiniz konulara yorumlar yazarak, diğer kullanıcıların takip etmesinde yarar sağlayınız.

Yaşam Resim Walpaper Galeri Photographic screensavers and wallpaper

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı